Wednesday 23 February 2011

AGAIN???!!!

Semalam KPT Msia pergi berunding dgn University Mansoura, university kesayangan aku tu. So hari ni results pasal tarikh kelas start pun keluar. And again. Tarikh ditunda. From 5th March to 19 March. Which is a good thing for me to stay longer in Msia, because I LOVE MALAYSIA! but it is veryyy baaaaaaaaaad for my study! Pfftttt-



This is great. Super great *sigh*


Kalau macamni aku rase nanti aku dah tua baru habes belaja agaknya? Ni memang dah confirm2 lah takde summer break ni. Dead dead dead. @-@"

Wahai encik-dean-university-whatsoever-person-in-charge pasal cuti ni. Memang la saya sukaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat sangat sangat sangat duduk kat Msia ni. But the problem is kalau asek tangguh je, bila saya nak habes belaja ni? Haishooo. Ana mush 'aizah! Enta mush kuwais!


2 comments:

burhan al-hilmi said...

enjoy la malaysia sementara masih sempat..

Amalina Zainal said...

Burhan : Yeah of course :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...