Wednesday 14 July 2010

ANNOUNCEMENT !


hari ini, aku ade satu pengumuman rasmi yg nak dibuat. jangan terkejut ye bile bace ni.
mintak maap jugak sebab selama ni aku xde mention pape sal mnde ni.
sorrrrryyy :(
so, hari ni dgn rasmi nye, aku nak bgtau, yg aku akan bertunang bile balik malaysia lagi.
sorrryyy sangat sebab bagitau korang lmbt. sebab bnde ni pun xnak dibesarkan awal2 kan.
so calon tunang aku tu ialah....... tuuuuuutttttt. hahahah xboleh cakaplah. dah malu. (-,-)'


sukehati koranglah nak pikir ape pasal gmba ni. :D


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ok fine aku bergurau di atas. please ignore. hahahaha. mati aku kalo mak ayah aku bace. :)
intro xboleh bla. :P
kali ini betul2. seriousss.

OK, so today we are going to talk about......you?
Uhm, no.Us? Still not correct.
Them? hmm, i dont think so.
Well ME? Oh yes, correct. hahahaha. Orait first of all, Im officially announce that today is The Independent Day for medical student of University Mansoura. YAYYY! At last, stelah 3 bulan of torturing days, habes jugak exam! FUHHH! And aku hope semua subjek aku lepas dgn jayanye. AMINNN. Korang, doa skali! hehe.So lepas ni, terus menjayakan Program Selepas Exam. haha, kalau kat skolah dlu, Program Selepas PMR bla bla bla kan. SO, here's the list :

  1. Packing barang untuk pindah rumah. ----> today! OMG what am i doing here? (^,^)v
  2. Pindah Rumah! ----> esok, ho yeah! rumah baru. :)
  3. Going to Cairo ---> for shopping of course, weee :D
  4. Prepare for MALAYSIA!!!!! ---> fav part, YAAAAAYYY!
muke gembire aku. hahah.


FYI guys, my ticket xconfirm lagi sekarang ni.But for now, INSYAALLAH by the end of July, ade kat Malaysia dah! hehe, Welcome Home AMALINAAA! :))



7 comments:

syn said...

kureng nye kuna..
aku tertipu ngan entri ko..siot tol...hahah

eleh..klau betul pon ko jgn nak tipu2 laah....hahha

fa2din said...

ecehh.. saje jek tles kt atas tuh.. nih tgah angau sbnrnye..

blek r lmbt2 cket.. xpyah r ak blanje ko nnti.. haha~

Anonymous said...

booooooooo

tiru idea aku.hahahhaa

betul cakap 2din, balek lambat2 sket

tayah aku blanje.haha

maRiena.. said...

selamat pulang dengan selamat yah !

dayapp said...

hahaha..mmg intro pnuh kezutan tuh...:P
wlcme home wlupon xsmpi M'sia lgy..;)

Amalina Zainal said...

nape : thniah anda tertipu :p
tudin : haha xlah! ah kau kedekut. dah jnji, jgn nak lari okay. :D
ponk : ape yg tiru kau? xphm.
mariena : thnks :)
dayapp : haha. terima kasih :)

rame rame said...

weyh sayang apsal kurus gila weh ? tak boleh jadi ni sebelum jumpa kuna kene kuruskan diri dulu. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...