Tuesday 22 February 2011

Fenin.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii!


Mengada la. Macamana nak balik ni. Geram nye aku. Rimas rimas! Kejap kate dah ade green light. Kejap lagi kate tunggu dulu. Budak lain dah start beli tiket. Aku? Tengok je dorang balik sane? Arghh. Tension.


Karang ni kang ade jugak aku tak balik sane dah. Haha tunggu orang masuk meminang je, senang cerita.


 Mak datuk nenek moyang! Gatal! Hahaha.


One of my housemate dah beli tiket dah. Housemate lain senyap je. Biasa la dah sampai Malaysia sume hibernate. Hahahaha. Ni aku tengah pening ni. Bile nak balik? Seratus kali ulang pun aku tak dapat jawapan. Tiket dah la limited. Mengada la! Menyusahkan je. Pttfff-




Dah malas aku nak pikir dah. Aku nak tidur 24 jam. Sedar2 nanti dah ade orang masuk meminang. Kihkihkih. :D

6 comments:

fa2din said...

eish3.. x abes2 meminang ko.. ak ade idea.. drpd ko tdoe 24 jam, ape kate ko mkan 24 jam.. haha~

Abbyshah said...

wehhh bukan dah confirm ke kelas start bile? now what's the problem? sana blum aman lagi eh?

Amalina Zainal said...

Tudin : Haha taknak, kalau aku makan 24 jam nnt kene jogging 24 jam jugak. Hehe aku tak suke jogging.

Dhati : Yup kelas dah confirm start 5 Mac. Masalah sekarang Gov tak bg green light lagi. So nak tunggu la ape result nye. :(

Anonymous said...

jangan la balik lagi. lepak ngan aku dulu ;p

tuberculosis said...

weh. aku mane ade senyap. hahaha. dorg tu je. aku x. hehe

Amalina Zainal said...

Ponk : Bile kau free weh.

TB : Sedap nickname kau amal! Hahahah yelaah, memang la, dah kerjaa. Dapat gaji belanje kitorang nnt okiy :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...