Friday 22 February 2013

@amlnznl

Assalamualaikum everybody!

So I am now on twitter! Surprise surprise, dulu kemain lagi taknak buat twitter kan. Even my adek ajak, my kawan kawan ajak. Dgn poyonya reply, 'ohh tak boleh laa, nnt takut tak belajar'. Haha rubbish!

It all started bile si Arip la kemain buat twitter. Pastu dia pujuk pujuk la, konon nak suruh buat. Dah tolak dgn banyak cara dah, ade la dalam sebulan dua, on and off dia pujuk. Bosan la takde aku, mengada. Macam ada beza je haha.

But then before winter break tu, dia mcm insist. Pastu sesuka hati pegi buat je acc, haha kira dia yang jaga la konon hahahaha. So sesapa yg kena add awal2 tu, serious bukan keja aku haha pegi ketuk si Arip, haha.

&& as time passing by, aku bukak la jugak acc tu, sebab boredom yg melampau kan, dah kata honeymoon year.... haha.

Then out of nowhere I was like what the heck, main jelaa hahahahaha sementara tak kena struggle ke apa ni, takde exam & all, semetara tengah bosan ni, well doesnt hurt anyone.

Disitu la bermulanyaa penguasaan aku kat acc tu hahahaha. Arip ape lagi happy la dia. Annoying, ntah apa beza aku pun taktau. Haha.

Sesapa nak follow or stalk ke sila sila la (macam ada org nak stalk aku HAHA) https://twitter.com/amlnznl.



Aku tak jumpa lagi kengkawan ni, yg mana ternampak tu aku follow je hehe.

So welcome me & have a g'day! :)

1 comment:

nabila azmi said...

hih..mcm ni pon blh erk..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...