Tuesday 15 February 2011

Meroyan

Latest. Tak gemuk kan, tak kan?


Hai. Tibe tibe rase boring. Tibe tibe rase nak tulis kat blog. Sebelum ni malas pulak kan. Haha. Rasenya dah dekat seminggu jugak aku balik Msia ni. Tapi aku tak nampak ape benda yang aku dah buat sepanjang aku balik ni. Haihh. Gile laju masa berjalan. Geram pulak aku rase nak kejar balik mase tu. Jalan ke jogging aku taktau la. Kalau die jog, memang sah la aku tak boleh kejar, sebab badan dah berat. Hahahaha sengal.

Aku pun taktau ape isi penting aku dalam karangan ni. Kalau kat sekolah dulu nak buat karangan siap kene buat rangke la, tulang la ape bende2 lah. Haha tgk dah melalut. -____-

Aku tak paham satu bende la. Time kat Egypt dulu, beriye la aku pegi Google gambar macam2 makanan. Donut la, ayam percik, macam2 jenis kek. Tapi tup tup bile dah sampai Msia, hamek kau satu bende pun aku tak pandang. Perut macam 24 hours kenyang. Haha macam penipuan pulak. Tapi bile ade bende2 tu, takde pulak rase nak makan. Mengada la perut aku ni, eh silap nafsu makan aku ni.

Hari tu pegi Mid dgn ........... & adek aku. Aku igt ade sale, konon la kan lepas raye cine ke winter break sale ke. Hampeh je. Hancur hati wanita aku. Kahkah. Last2 adek aku punye barang je beli. Tu pun sebab die meroyan sgt nak seluar. Kalau tak, haram aku nak beli. Haha kedekut punya akak. Eh sukehati aku la. Duit aku. Hahahah. Sakit kaki aku balik rumah tu. Pakai selipar tinggi punya pasal. Dahla selipar je, tinggi sikit je kot. Mengada. Konon nak tinggi sket la kan, nak bg padan dgn .............. yang tinggi lampi tu. Sekali kena kat diri sendiri. Heh padan muke aku, pakej siap kene gelak lagi. Hahaha.

Okey dah aku taktau ape yang aku cakap ni. Sekarang aku tga pikir bila aku nak start belaja ni. Haisho. Dala bawak buku 2 ketul je. Tu pun punya la malas tahap kelapan nak bukak. Nanti bile dah balik kat sane, barulah sibuk nak menyesal berlinang air mata memikirkan masa yang hilang. Kenape sekarang taknak pikir. Kenape ha. Nak kena sepak? Taknak sakit.

Ok tu je nak cakap sekarang. Sorry la kalo merapu dalam ni. Aku main taip je ni. Sama laju dgn suara hati aku. Hahahah sengal macam laju sgt je taip.

3 comments:

Muhammad Farouq said...

kau tu gemok lagi la . Hahaha .

fa2din said...

mmg r xnmpak gemok.. dlam gmbr tuh pun, ko ttup perut.. haha~

n psl mrapu, mmg mrapu abes da tuh..

Amalina Zainal said...

Farouq & Tudin : Haha ni dua2 kes jealous ni. Jealous sebab aku kurus. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...