Wednesday 13 July 2011

Mr. M versus Mr. E

Assamualaikum.


Mr. M stands for Mr. Mohd A**** and Mr. E stands for Mr. E***


Saya ade crush dekat dua2 ni. Sape dorang? Heh mane boleh bgtau..
























Zzzzzzzzzzz tipu je kat atas tu.






********************************************






So hari ni aku nak cakap pasal Encik Malaysia & Encik Egypt. Takde crush2 dah. Sorang je crush aku. Hahaha. Sengal.


Sekarang kat Egypt ni dah masuk musim panas. U'olls tau tak? Summer dush!


Seperti yang semua orang tau, Egypt ni negara panas, tapi ade 4 musim. So dapat la merasa winter yang bersalji-kan-pasir -,-" Tak menarik langsung. 


Hari ni aku saje je pegi main2 google, tengok temperature. So meh kite banding kan Mr. M & Mr. E. Hehehehe.


Okey Mr. M tinggi while Mr. E pendek sikit. zzzzz merapu lagi. 


Here's the result :






Surprisingly, tak banyak beza pun Msia dgn Egypt. Msia turns out to be hotter kot. Pehh hot hot. Msia summer sepanjang tahun. Cuma bezanye, Msia ade probability utk hujan siap ade awan menutupi matahari lg (rujuk gamba kat atas), Egypt dok panas terik je. Matahari directly kene kat kulit yg halus mulus. Pfttt- mmg bagus.


Efficient kan aku siap tukar ferenheit pegi celcius. Hehe ni baru permulaan summer, boleh aku belagak ckp Msia lagi panas. Tunggu la masuk bulan 8 nnt. Memang boleh cecah 40 Celcius kot. Gggrrr.


Kat sni kalau panas, bukan mcm Msia. Kat sni terik! Kalau kelua tengahari tu, mmg rasa nak maki orang je. Haha. Serious tak tipu ni. Pening kepala semua ada. So sape2 rse2 nak tengok piramid bla bla tu, boleh la dtg time winter ye. Dalam bulan 2 tu dah best. Sejukkkk jeeww rasa nak tidowwww jewww. Hihihi. 


Okey dah time to study. Last paper last paper!!! Excited (^,^) 


Take care u'olls! :)

2 comments:

fify manz said...

aah kuna,..cni pn da nk msok summer....otw msok summer..tp bapak panasssss....musimm jpun n musim kt egypt dkt2 la ek??
panas cni xdde awn lgsg ttup matahari..seyhh!!

Amalina Zainal said...

Same la kot! haha tak best kannnn.. Tak kua rumah aku.. Awan sume lari pegi Msia, xtgl lngsung kt tmpt kite fy, haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...