Friday 2 July 2010

anak dara


situasi 1.

okay, saya anak dara. haha. kenapa bile jumpe makcik2 kat kampung, bile tgk kite dah besa sket, mesti dorang ckp, ' amboy dah besa anak murni, tak lame lg dapat menantu lah tu' . pelik tak? makcik saya baru 19 tahun. belaja pun baru first year. masak pun tak berape nak expert, mane lah nak jage laki. hahaha.

situasi 2.

kite sebagai student ni, standard la kan, tidur lmbat, bgun pun lambat, balancing orang ckp. haha. tapi bile kene dengan mak ke makcik ke, bgn lambat je kene lah pagi tu, ' haish anak dare sorang ni, bangun
lambat. ape nak jadi lah die ni, tak bukak pintu rezeki ' Okay makcik, saya bukan xnak bangun awal, tp semalam saya tak tidur lg makcik dah lepak atas katil. so fair lah kan? hehe.

situasi 3.

bile kat mane2 ruma sedare, selalu nye kaum2 wanita ni dduk atas lantai je kan, lelaki selalu dduk atas kerusi. okayla kan. bile dah dduk atas lantai tu, maka banyak lah nerves yg akan di compress oleh
lemak2 di kaki, haha. so akan terjadinye kaki kebas @ kaki tidur. haish ni paling xbest. mule la tuka posisi kaki dari bersimpuh, bersile pulak. dapat lak mase tu berbaju kurung, haaaa. makcik kat sebela dah pndang. apelah anak dare sorang ni, bersile depan org ramai. pastu mak dah mule cuit2, dduk elok2 sikit orang pndang xelok. haiyaa, cmon lah, kaki saya sakit makcik. hahaha.


okay makcik, kaki saya kebass. hahah.

p/s : saya anak dara yang nak kahwin tapi xcukup syarat lagi. haha.

6 comments:

Anonymous said...

gatal meghelaaa!!!
aku gtau nak tunang hang tros buat post ni =] hampeh.hahaha

Abbyshah said...

hahaha kunaaaa! nak curik gamba nihhhh

Amalina Zainal said...

ponk : haha, takla, ttbe tringat sal mnde2 tu. haha.

dhati : kaki saya kebasss, hahah

fa2din said...

eish3..

Amalina Zainal said...

ape kau tudin? haha

syn said...

cess..x tahan nak kawen tu..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...